4 powody, dla których HOOKD powinien być częścią Twojej strategii marketingowej

Jeśli jeszcze nie wiesz, Paski HOOKD stały się najbardziej popularnymi uchwytami do telefonu na dzisiejszym rynku. Wystarczy przewinąć kanały w mediach społecznościowych, żeby zobaczyć influencerów publikujących zdjęcia gdzie używają Pasków HOOKD.

Pasek HOOKD posiada specjalne taśmy, które umożliwiają przyklejenie go do wszystkich kejsów i etui, a jego kształt i funkcjonalność jest chroniona na terytorium RP przez zarejestrowany wzór użytkowy.

Paski HOOKD służą jako uchwyt do telefonu, umożliwiając jego wygodny chwyt i stanowią doskonały, stylowy dodatek. Są one obecnie tak popularne, że idąc ulicą, w parku lub centrum handlowym, na pewno spotkasz kogoś, kto ma telefon z założonym Paskiem HOOKD. Łatwo zrozumieć, dlaczego firmy korzystają z okazji, aby uczynić HOOKD częścią swojej strategii brandingowej i marketingowej.

  1. Telefon jest najbardziej eksponowanym przedmiotem codziennego użytku

Jasne, wiemy, jak świat technologii uwarunkował nas tak, że ciągle patrzymy na nasze telefony. Będąc na spotkaniu biznesowym lub w restauracji ze znajomymi często kładziemy telefony przed sobą. Nie wchodząc w temat tego czy takie zachowanie jest grzeczne i ogólnego savoir-vivre z pewnością często spotkałeś się z taką sytuacją. Dlatego umieszczenie logo w miejscu, w którym ludzie na pewno zobaczą je kilka razy każdego dnia, ma sens i będzie dobre dla Twojej firmy.

  1. Wykonany na zamówienie HOOKD zapewni doskonałą ekspozycję marki

Spójrzmy prawdzie w oczy; dziś, gdy widzimy kogoś w miejscu publicznym, używa on telefonu. Jeśli telefon jest wyposażony w unikatowy Pasek HOOKD oznacza to, że każdy kto widzi ten telefon widzi również wzory na Pasku HOOKD. To maksymalna ekspozycji, której potrzebuje Twoja firma.

  1. HOOKD jest użyteczny

Najważniejszą częścią wyboru produktu promocyjnego jest określenie jego użyteczności.. Loga są często umieszczane na ołówkach, zakładkach do książek, a nawet guzikach lub szpilkach. Z czasem, produkty te ulegają zniszczeniu, gubią się lub są wyrzucane. Ponieważ HOOKD jest użytecznym, trwałym produktem, Twoi klienci lub pracownicy będą z nich chętnie korzystać przez długi czas. W związku z tym, Twoja reklama będzie również długotrwałą inwestycją. Jest to korzyść dla wszystkich.

  1. Twoi klienci je pokochają

Po użyciu HOOKD, wielu klientów twierdzi, że nigdy nie wróci do używania telefonu bez nich. Dlatego też, istnieje duże prawdopodobieństwo, że będą oni umieszczać HOOKD z nazwą Twojej firmy na swoim telefonie i trzymać go tam przez długi czas.

 

Jeśli szukasz sposobu na promocję swojego produktu lub usługi, indywidualne HOOKD są dla Ciebie. Są to przydatne produkty, które ludzie pokochają, a umieszczenie Twojego logo na jednym z nich gwarantuje maksymalną widoczność dla Twojej firmy. Ludzie są bardzo przywiązani do swoich telefonów. Dlaczego nie skorzystać z tej technologii, zamawiając już dziś indywidualny HOOKD?

W świecie biznesu potrzeba nieszablonowych pomysłów, aby Twoja firma wyróżniała się na tle konkurencji. Umieszczenie logo na użytecznym przedmiocie jest świetnym sposobem na rozpowszechnienie swojej nazwy. Ta sprawdzona metoda przetrwała próbę czasu, ale może zostać unowocześniona, gdy pomyślimy o dodaniu logo do nowoczesnych, modnych produktów

Możesz zamówić je już dziś online lub skorzystać z naszego formularza kontaktowego aby uzyskać dodatkowe informacje lub bezpłatną wycenę i wirtualny podgląd z Twoim logo.

 

 

Kup 3 paski zapłać za 2! KOD: 3za2 || Kup 10 pasków i zapłać za 7! KOD: 10za7
+ +